Bli längre utan komplikationer och problem

Den första punkten som människor tänker på varandra är den externa vyn. Innan de träffas och pratar kan de bara få en uppfattning om det yttre utseendet. I den meningen tar individer hand om sitt utseende för att lyckas i sina sociala relationer. Men ibland finns det situationer som inte kan ändras med kosmetiska produkter. En av dem är kortväxt. I den meningen använder människor olika metoder för att bli längre utan komplikationer och problem. För att få en längre längd är den mest garanterade metoden förlängnings operationer. Det finns dock naturliga metoder som kan användas speciellt under utvecklingsperioden. En av dem är längd övningar. I synnerhet finns det vissa övningar som kan tillämpas av personer som inte är nöjda med sin längd. Vilka övningar kan användas för att förlänga benet?

Benförlängnings övningar

Bland de övningar som individer kan göra för att förlänga benen; sparka, cykla, hoppa rep, powerwalk och simma. Många frågar sig själva, kan jag bli längre? Visst kan du det.

Sparka

Dessa övningar för förlängning är effektiva speciellt under utvecklingsperioden. Om du frågar dig själv, hur kan jag bli längre? Läs vidare så hittar du svaret. Om du vill sträcka dina ben kan du göra repeterande sparkrörelser för det. Detta bidrar till att förlänga tibia och lårbenet. Faktum är att denna rörelse är anledningen till att människor som är intresserade av kickboxing sport har långa ben. Detsamma gäller för basebollspelare. Även en arm av basebollspelarna är 2-5 cm längre än den andra armen. Anledningen till detta är processen med repetitiv bensträckning.

Hoppa

En annan övning för att förlänga benlängden är att hoppa. För att göra detta kan du göra ett hopp med räknaren. Återigen är den slutna bakåtrörelsen effektiv. Du kan göra det med något ben eller du kan repetera med ett ben. Om du försöker hoppa högre efter varje hopp, blir det mycket mer användbart för förlängning.

Cykla

Du kan cykla för att få längre ben. De flesta vill bli längre med piller men tyvärr så är det inte möjligt. Att cykla ständigt stärker och sträcker benen. Detta hjälper dina ben att växa. 20 minuters cykling per dag är idealisk för längdförlängningen.

Hoppa rep

Om du tillämpar rephoppning övningarna korrekt kan du göra dina ben att de ser längre ut. Regelbundet rephoppning med villkoret att du vilar dina ben tillräckligt är effektiv. För att göra detta behöver du bara göra upp till 500 hopp i en enda session. Det är emellertid väldigt viktigt att du regelbundet repeterar rephoppning övningarna för att vara effektiv.

 

Related Posts

Lämna en kommentar

3D medical figure showing trunk flexion, extension and hyerexten3D medical figure showing trunk flexion, extension and hyerexten