Men den korta växten är inte längre människors öde.

Numera är den kortväxt också bland de faktorer som påverkar individer negativt och vill bli längre utan komplikationer. Människor som upplever denna situation har en mer reserverad attityd i sina sociala relationer. Men den korta växten är inte längre människors öde. Eftersom det är möjligt att nå önskad längd med de kirurgiska metoderna. Även om dessa förlängnings operationer ger slutgiltiga resultat är den postoperativa återhämtningsperioden ganska lång. Därför kan du försöka att förlänga din längd med hjälp av naturliga metoder. Det mest effektiva sättet att förlänga sig med naturliga metoder är hängande övningar. Kom till oss och bli längre med dessa säkra metoder. Hängande rörelser är den bästa sträckningsåtgärden för förlängning. Om det görs korrekt och konsekvent kan märkbara resultat erhållas.

Hur gör man hängande rörelser?

Extraktions övningar för att få en lång längd minskar trycket på ryggraden. Detta gör det möjligt för ryggskivorna att behålla mer vatten. Effekten av att hänga är ofta inte permanent. Men om denna rörelse görs regelbundet och korrekt blir dess effekt permanent. Således kan du uppnå en ökning mellan 2 cm och 5 cm och på så sätt blir längd operation lyckad och personen blir glad. För att göra hängande rörelser kan du använda vissa verktyg, såsom bar stänger, horisontella staplar eller en trädgren. Du bör dock ta hand om att vara minst 2 meter över marken. Detta förhindrar att du böjer dina ben när du tränar. Dessutom, om du inte har pråm i ditt hus, kan du köpa ett verktyg som du kan använda för att hänga dörr ramen.

Du bör alltid upprepa de hängande rörelserna i 6 dagar. Dessutom bör du göra denna rörelse 5 gånger om dagen och minst 10 sekunder för att det ska vara effektiv. Om du vill kan du hänga 5 gånger under dagen vid olika tider under dagen.

För att göra denna rörelse, använd häng baren och håll den ordentligt med båda händerna i 10 sekunder. Lägg sedan fötterna försiktigt på marken. Efter 10 sekunder vilar du upp och gör hängande rörelse i 20 sekunder. Du kan göra mer om du vill. Men var försiktig så att du inte överbelastar dig själv. Du kan också använda ett handledsbandage för att förhindra skador på dina armar. Detta låter dig hänga längre. Många frågar sig själva hur kan jag bli längre? Svaret hittar du här. Förutom alla dessa är det väldigt viktigt att göra hänga rörelserna på ett stabilt sätt för förlängning. Därför skulle det vara mycket användbart för dig att få en längre längd genom att göra hängande rörelser till vana.

 

Related Posts

Leave a Comment